Monday, December 29, 2008

Personalitiku dari Kacamata Teman2Ku

Baru2 nie aku send email pada teman2 ofismate aku. Mintak komen, pandangan n nasihat dari mereka semua. Saje je nak tau pandangan n nasihat dari dari diorang kat aku.. mana la tau, aku boleh berubah untuk mempertingkatkan diri aku nie... almaklumlah, kan dah masuk awal muharam niee... jadik aku nak menjadi lebih baik dari sebelum ini. Nie komen dari teman2 sepejabat aku ler... Nie bukan rekaan semata-mata...

Teman 1
Pesanan yang saya nak sampaikan dan kongsi bersama:

1) TOLONG berhenti panjat gunung, dengarlah nasihat IBUmu…..
2) Jadilah seorang wanita sejati (perempuan melayu terakhir)……
3) Bukakanlah hatimu kepada lelaki yang ingin mendekatimu…...
4) Ubah penampilan sket, bole….???? ala2 vokk, gtu……..sebab awak masih anak dara…..and still single….

Teman 2
Betul ke nak dengar komen ni???? Akak dah kenal awak memang dah lama, First time dulu ingat lagi masa akak jumpa akak kat sini le, first impression, Garang.

Ok le, serius sikit. Dari segi peribadi memang perwatakan Nampak macam Garang tapi sebenarnya Zue ni tegas (criteria yg amat baik).

Tapi akak Cuma mula2 kenal Zue masa Zue jadi P.A kat Mines dulu. Masa tu memang Zue kelam kabut sikit, pr pun kelam kabut sikit..tapi Tu cerita dulu. Yang penting, akak bangga dengan Zue sebab Zue Perbaiki diri, sambung belajar dan sebagainya.

Sekarang Zue dah banyak berubah, very good in your work, perwatakan pun dah jadi lemah lembut sikit (menyampah, tu yg abg2 haji saying).

Overall, akak memang suka kerja dengan Zue sebab Zue very professional dan secara peribadi memang baik orangnya (ni akak ikhlas tau). Tapi tak tahu le kalau2 Zue dah tak nak kerja ngan akak kan………..

Teman 3
Aku tak pandai nak komen la, Cuma aku harap kau lebih lemah lembut lagi dari selalu… he he he… kalu tahap gaban sikit2 tak per..


teman2 yg lain belum reply lagik sbb cuti daaa...

No comments: